Retransmisión de la Pujada al Castell en directo por Internet

Estimados amigos de la Pujada al Castell,

Nos complace anunciaros que el próximo día 10 de Noviembre, todas las personas que no puedan asistir en directo a la prueba podrán disfrutar desde cualquier parte del mundo a través de streaming de la retransmisión de la carrera a través de Internet.

Estamos muy orgullosos de poder decir que es el primer evento deportivo de estas características en la ciudad de Xàtiva que va a disponer de estos medios técnicos y tecnológicos para poder llegar a todo aquel que quiera sentir la emoción de esta carrera tan emblemática de nuestra ciudad.

Queremos agradecer a nuestro colaborador Wirered todo el esfuerzo que ha supuesto este reto para conseguir llegar a todos vosotros esteis donde esteis.

wirered

4 Responses to Retransmisión de la Pujada al Castell en directo por Internet

  1. Bon dia a tots:

    Pense que amb la cantitat de patrocinadors que hi han i amb el preu de l’inscripció l’organitcaçiò haguera pogut estirar-se una miqueta mes amb la bossa del corredor.

    Salutacions

    • Hola Ivan, bon dia:

      Com be sabràs el preu de les inscripcions ha sigut variable depenent de la data en la que es fa la mateixa. Si contes que hi ha molts corredors que han pagat 5€ per la inscripció (preu mes que habitual a una carrera d’aquest tipus) pensem que la bossa del corredor esta mes que justificada, mes encara tenint en conter que no hi ha cap obligació de ficar mes o menys coses a la mateixa, es fa tot el millor que es pot (com sempre) atenent a molts factors que la delimiten.

      No anem a entrar com sempre en polèmiques de si costa mes o menys la carrera o si hi han mes o menys patrocinadors, el que si que m’agradaria que tingues en conter al teu comentari es que per als corredors de les categories inferiors (que no paguen inscripció) s’han destinant mes de 2.500€ en premis.

      Quant es fa una valoració com la teva, crec que es te que tenir en conter moltes mes coses que no sols el que has pagat per la inscripció i la bossa que et donen al finalitzar. Com sempre hem dit, no es sap el que costa fer les coses si no estas dins fent-les.

      Esperem que gaudisques el dia de la prova (si la fas, clar).

      Salutacions.

  2. Com es pot veure la carrera per internet?

    • Hola Roberto, dema a partir de les 9 del mati hi haura un enllaç a aquesta mateixa web per a veure la prova en directe.

      Salutacions.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *